I brist på annat

Har inte skrivit sen i juni så kändes som om det var dags nu igen. Jag har ju ett heeeemskt stressat schema nuförtiden, men jag har lagt undan lite kvalitetstid till detta.. not!

Läste lite gamla inlägg, vilket genast fick mig att bli påminnd om Josefins lilla smarta vadslagning.. Vilket inkluderar att hon ska springa genom östercentrum iförd endast.. nej vänta helt spritt, språngande NAKEN!!!
Kanske dags att ta tag i det nu innan det blir för kallt så du fryser om lilla rumpen?
Jag har all tid i världen nu så jag kan komma med å stötta dig (filma hela historien).. Säg bara tid å datum (helst innan torsdag samma vecka så jag hinner med att få in en annons i tidningen). Call me!

Annars händer det väldigt mycket just nu.
- Håller på med pussel nummer tre (efter att jag slutat på dom två andra innan dom var färdiga.
- Har börjar spela två tv-spel, och avslutat båda inom en kvart.
- Har börjat läsa Harry Potter igen, men slutat inom fem minuter för jag insett att jag inte har en aning om vad den handlar om längre.
- Har startat två nya, helt egna bloggar. För att sedan tröttna och bara skrivit ett inlägg var på båda. Garanterat utan läsare...
- Försökt mig på att förstå photoshop. Gav upp inom rekordtid.
- Nästan tränat hela träningsprogrammet 1 gång, som jag fick av sjukgymnasten, som jag börde gjort 2-3 ggr dagligen sedan operationen.. ooops.

Jora, jag lyckas med mycket nuförtiden. Eller inte. Allt är sig likt, jag är totalt misslyckad och tragisk som alltid. Inga konsitgheter.

Återkommer kanske när det är dags om två månader igen.. kanske, eller så utökar jag avståndet mellan inläggen igen. Vi får se, den som lever får veta.

Haj haj// Jenny


Kommentarer
Postat av: Streakern..

Men Jenny det där har jag ju glämt bort! (förträngt...) Men visst, har inte så mycket för mig i nya placet jag heller så varför inte skämma ut sig lite ? Och hörru det där låter som din och mima glansdagar som arbetslös.. Eller vem har så tråkigt att man pusslar 8 (!) timmar i rad ?! så kom in till stan med dig snarast så vi kan vara tragiska tilsammans!!

2009-09-01 @ 23:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0