H ö s t .

Ja nu är det väl bara att inse. Det är Höst nu. Usch och blä för regn och blåst. Var nästan äckligt kallt att cykla till jobbet idag. Vantar och pannband - check! Måttligt roande att det fullkomligt öste ner regn precis när jag skulle cykla hem. Blöt katt, jo tack.

Har Svenska Hollywoodfruar på i bakgrunden och det är ju nästan så man inte vet vart man ska ta vägen..! Det är ju nästan pinsamt att se faktiskt. Tacka vet jag Svensson Svensson! Det är så det ska vara!

På tal om badboll... FARMVILLE! Herregud vad folk verkar älska det. Jag HATAR det. Okej jag har totalt ingen aning vad det handlar om, förutom typ..djur.  Men var och varannan kotte spelar ju det där spelet på facebook. Skamligt att säga men vill ju nästan testa och spela det bara för att se vad fan alla blir fast för. Men nog lika bra att jag håller mig undan ..



Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0