8 september

Jaaa, jag bara kan inte komma på någon bra rubrik. Sämst ever. IG. Finns det någon kurs man kan läsa på distans kanske ?

Vi har farit över havet denna helg och spelat 3 träningsmatcher, som ett genelrep innan nästa helgs seriepremiär. Om någon skulle vara intresserade av resultatet så kan jag ju dra dom snabbt med att Endre-Balrog 4-4 
Endre-Rönnby 2-1 Endre-Nykvarn 13-0. Bra helg!

Har nu ringt kära vikariepoolen och är nu tillgänglig från och med i morgon. Med andra ord ingen sovro på morgonkvisten utan att veta att dom kanske kanske ringer snart.

Men vad ska man då göra av denna dag? Greys är på i bakgrunden så kanske ska ägna mig en liten stund åt det. Jag må hata denna årstid som snart kommer med sö och slask, men det är ju också då som dom underbara serierna börjar igen. Greys och One tree hill att icke förglömma! Och idag startar också Idol igång.. l o v e l y.

Time för Grey´s! Be back!



Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0