Står stilla

Bloggen står lite stilla. Ja. Men fan inte tiden! För satan dom säljer ju redan julmust på ÖB! och julpynt på Rusta.. h j ä l p .

----


Mycket har hänt sedan jag skrev senast. väldigt mycket.

Börjar med att berätta om finnefesten vi hade med laget i lördags- sjukt roligt! Har som bekant 3 stycken finska importer från grannlandet, och dom hade ställt till med finsk fest. Utklädnad givetvis i finskt tema och då tänker man givetvis på hattifnattarna (mja kanske inte, men vi gjorde det) jag och 4 till från laget beklädde oss alltså som 5 stycken hattifnattar och succén var ett faktum! Måste dock medge att de resterande i mumin familjen var mycket mycket grymma det med..

typiska finska grejer var aktiviteterna på dagen och som sedan avslöts i bastun - givetvis! finsk fest som allra bäst och utgång på det gjorde lördagskvällen komplett!

Vad jag jag och Anna gjorde på en efterfest med lite konstigt folk förtäljer dock inte historian.. klockan blev 6 på morgonen och vi traskar hemåt och jag somnar bums.

 hattifnattar!







Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0