Sämre än sämst

Tiden må jag ha och kunna skriva ner några rader då och då, men är väl nog den där fantasin jag saknar.

---


Precis sett ett nytt avsnitt av underbara Greys på tv:n. mmmmmmmm.



Jobb rullar på och det är bara att tacka för! Jag menar speciellt nu när jag i morgon skall betala Egypten resan i november. hejdå pengar! men defintivt värt att slänga slantar på en Egypten resa med laget just när vädret är som sämst i Sverige!



Är nog lite sen, men idag såg jag den. Män som hatar kvinnor. Och kan väl bara hålla med de flesta och säga att filmen var bra! TROTS att jag skulle se filmen förra veckan på datan och öppnade filmen (som var i två delar) och tar fel del.. såg 40 minuter av filmen och kände mig så dum att jag inte fattade någonting av filmen.. så stängde av den för förstod ingenting och tyckte den var dålig. Så när jag skulle förklara det för Milla fik jag bara ett asgarv och hon förklarade att jag sett fel del först..




Josefin











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0