I`m just a girl

Ibland har man lust att döda. ibland har man lust att älska. ibland är man arg. ibland är man glad. Jag är nog en liten blanding just nu. Har mycket att se framemot nu.. Egypten resan och min födelsedag för att nämna två exempel. eller ja det var väl bara det man ser framemot då.. t j o h o .


Har hunnits med att vaccinera sig inför resan. Var inte så farligt som jag mindes. Men kan ha vart för man gick i typ 5:an och var väl typ livrädd för sprutor. Märks att man börjar närma sig 20, och bli lite mer vuxen nu...(hostattack)    ....



Helgen som kommer skall jag efterlängtat färdas hemåt, och det skall bli så skönt! Dock är mina familjemedlemmar inte någon av dem hemma då min far befinner sig i sthlm, min mor jobbar, min syster i Växjö, och min bror hade andra planer. Ja men det var ju kul att min familj saknat mig och vill att jag ska komma hem! jaja katterna får hålla mig sällskap!


In till Visby igen på lördagen för att sen på söndag morgon ta det underbara ljuvliga Gotlandsbåten för gameday! Huddinge. say no more. pisk ska dom få i alla fall!




j o s e f i n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0