Bitter? Jag? neeeeee

Inte alls bitter i detta nu. Jag menar det är väl allas dröm att sitta ensam i lägenheten en lördagskväll och kolla på Körlsaget?! Jag menar speciellt när alla (notera alla) är någonstans i Visbys krets och festar omkring.

Jag är inte bitter! GGN är på ön, och ja då vankas det fest på kvällen för alla inblandade och även de som skiter fullstädigt i GGN, utan går ut för att alla andra är ute. Jag skulle vart den där sista personen, men nej nu sitter jag här istället och planeras gå i säng tidigt så man kommer upp till morgonbåten...

Jo för att det skall vara ännu mera synd om mig kan jag ju säga att jag ska till båten, samling 7.45. bara för att det skall bli ännu jävligare liksom.



Dagen i sig har däremot varit väldigt underhållande och trevlig! Bodde hemma i min egen säng (som jag längtat!) och vaknade för en gångs skulle inte av en alarmklocka. Städa och fixa lite i rummet och hitta min kamera som varit borta i typ 3 månader och mitt pass! Hallelujah! Drog med ett gäng till Hemsehallen för skjutsa Joel som skulle spela match, och vi skulle se på senare. 20-2 vann Hansa med, så det vart ju bra!

In till Visby där jag körde typ hundra varv i innerstan, hamnen, norr, söder för att plocka upp och släppa av folk. Jo en sväng förbi Tofta hann vi med också för att plocka upp två slitna varelser :) Sällskapade på Joda vilket var mys, och sedan skjutsade bort dem alla till J för de skulle fortsätta sin kväll. Och här sitter jag!



happy fucking halloween!        j o s e f i n

Kommentarer
Postat av: Pekis ;)

Hehehee..



Om det är till någon tröst så sitter jag i norge & ser på körslaget, medans ALLA är ute & festar.



Men bitter?



Näee... inte alls.

typ.



(lycka till imorgon)

2009-10-31 @ 21:45:30
URL: http://lamu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0