Såklart, det är ju fredag den 13:onde!


Hallå där, kött och blåbär!                              hahahahaha.


ehh ja men det förklarade lite varför denna dag är för jävlig. Ordet Fredag den 13:onde förklarar det hela mycket bättre.

Inte hittade hemnycklarna i morse, fastna med kassen i cykelhjulet, inte hinna ha rast på jobbet på hela dagen, äcklig mat, snubblat, glödlampan i köket/vardagsrummet är nu trasig, vart i affären men glömde köpa glödlampor, bäcksvart i hela huset förutom sovrummet, mina jeans har efter idag ett stort jävla hål i röven, snyyygggttt värre att ha gått med det hela dagen .. ska jag fortsätta?


...



Men men men. Det är ju trots allt fredag idag, och det muntrar upp mig litegrann i detta bäcksvarta hus trots alls! :)


Kvällens planer: Ruuuummppaaahh!


Ja alla verkar ju fylla 20 stup i kvarten här på ön. Dock pågår ännu min egen nedräkning som nu är nere i 23 dagar! Och idag hyllar vi ännu en 20-åring (som dock inte befinner sig på ön, utom landet vi kallar USA)
Hon är min kusin och hon heter Erika! Så hon får äran att få vara med på bild som en grattishälsning, på denna hyperkända blogg - grattis!






---


och nu när datan verkar vara inne på att lägga upp bilderna snabbt för en gångs skull, tar jag lite från helgen som var!









Ja men så var det ju fredag den 13:onde idag som sagt, så nu slöt datan att vilja lägga upp fler bilder!



kära & nära. på återseende!


jOSEFIN











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0