Här för att stanna?


Det faller nu ner snö från himlen. Jaaa säger många. Bläää säger jag! Till råga på allt så är det typ storm ute ..
Så att sitta inne just nu insvept i en filt är det unedrbaraste som finns. Att då veta att om typ en timme befinna mig ute i snöovädret för att springa kändes dock inte lika underbart.


--..--


Var och hälsade på hemma hos Joss för första gången i måndags! Hur mysigt som helst, och nog kan hennes mamma baka äppelpaj minsann - mums! Balrog-Rönnby möttes på tv:n som vi givetvis såg. Rönnby vann för dom som är intresserade.


Har äckligt med träningsvärk sedan gårdagen. Noterbart förstås.


Dagen har jag varit ledig och begett mig ut i vädret för en runda på stan med Anna. Fyndarnas dag blev det minsann! Eller i alla fall för våran Anna! Allt blev en enda stor jackpott för henne! Jag själv lyckades komma hem från stan med tre (ja, skulle kalla dem fynd) där det var en axelväska från 64.50 (sjukt skumt pris..) och en top och dasspapper. g r e a t .'





Nu har denna snygging äntligen kommit hem!!! :)



j o s e f i n



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0