äpple och dipp

Gårdagens I-landsproblem och tvhistorians största tv-krock utspelades igår.. Att dom sänder Greys OCH Paradise Hotel på samma tid är ju katastrof liksom! Ni förstår, vi talar om ett s t o r t problem. Men med min och Annas hjärna (som tillsammans blir en hel) så fixade vi det så vi alla blev nöjda och kunde se båda programmen ändå!


Har någon testat äpple och dipp? eller renkött (direktskickat från Annas farmor i Norrland) med dipp? Vi har nu.

Ni får testa själva och se efter, mer säger jag inte.


Shit ja, har inte ens funderat på att börja packa, och det skall vara klart till klockan 17 i morgon då väskan skall lämnas. Och jag jobbar till halv 5, så med andra ord innan jag drar och jobbar i morgonbitti skall väskan vara färdig. Packpanik? åh nej. Varför skulle jag?




Pappa & Camilla tar en sväng om på dansgolvet. Har ingenting att göra med det jag skrivit om innan. Brist på annat typ.


josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0