What a wonderful world!

Gudars så varmt och skönt det har varit idag! Riktig sommarvärme alltså , och hoppas det nu håller i sig ett tag! :)
Eftersom hyresvärden renoverar om typ hela huset och har ett helt gäng här som bygger och hjälper till, kändes plötsligt inte den så annars sköna (?) garageuppfarten lika lockande..

Så vad passar inte då bättre än...tamtamtam......... Almedalen ? :) :) Fick med mig Joss också, och riktigt riktigt härligt underbart var det. Sen att det kommer lite folk som man inte gillar och lägger sig 1 meter bredvid en är väl en annan sak... bara och gilla läget.

----


Sitter här utpumpad efter ännu ett intervallpass och skall strax bege mig in i en välbehövlig dusch. Ska bli jävligt skönt. Bara så ni vet.

I morgon bitti tar jag den alltid så underbara Swebus hem mot Burgsvik. Ska bli jävligt skönt. Bara så ni vet.

Spelning på Fiket i morgon kväll också, lär bli drag som alltid! Jobba på lördag också ska man hinna med. Lagfest i Visby på kvällen. Gud vad jag blarrar om ointressanta grejer. förlåt.


Duschen nästa. Tack & Hej!




J   o    s    e    f    i    n


Kommentarer
Postat av: Camilla

kul att du skriver som jag gör! blarrar o skit!

2009-05-21 @ 23:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0