Stavas köpt med j?

Har precis haft en uppmuntrande chatt med en till skabb i detta land. Nej just fan hon är bosatt i Norge för tillfället. Stavs köpt med j? egg? ägg? Måtte du vara återställd när återvänder hem! ;)

Vi båda kom fram till att vi båda är sjukt skabbiga i håret idag och att vi ska minska vårt alkoholdrickande under fester. Hur det kommer gå vet ifan, men det som är klart är att jag ska duscha ikväll . Det andra får utvisa med tiden..




Vem är nu detta jag pratat med idag? kan ge ledtrådar som bacon, V-tecken och orange klänning... resten får ni lista ut själva.. På tal om klänning... vart hände med den ?? ;)


josefin

Kommentarer
Postat av: N

Jag hoppas dom inte sætter mej på frukt & grønt i sommar bara før då kan de gå riktigt illa! (sæger bara appelsin, eple o sitron någonting?!)

Hahah gissa att de inte fanns nåt balsam kvar igår? Men mitt hår ær iaf en klar førbættring!

Oh den dær klænningen va inte inte riktigt hundra innan heller, den bær på fler historier æn något plagg vi æger tror ja...

2009-05-28 @ 08:48:21
Postat av: Anonym

ikke sant. er du ikke god i norsk josefin?

når jeg kommer hjem skal jeg lære deg å bli skikkelig god i norsk (:

Skjønner du?

nuss & klem! ;)

2009-05-28 @ 13:33:10
URL: http://lamu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0