Rubriklös.

Jaha och så var man hemma från sin vistelse till Huvudstaden igen. Skönt. En hel del kläder shoppades hem och äntligen har jag hittat min skinnjacka :) Jenny du är väl inte avundsjuk nu va ?! Jobbigt va, jobbigt va ?! HAHAHA skrattar bäst som skrattar sist!!

-----

Mestadels blev det shopping men han även med ett resturangbesök och ett besök på en pub. Dock var jag chaufför med min KISSIS. Att den överlevde stora staden Stockholm är ett under. Fick en hel del tutningar när folket körde förbi med deras BMW och porschar .. Jag ska aldrig bli taxichaufför där, den saken är klar! och absolut inte med min bil .. :S

Lyckat helg med andra ord!! Inte aaaalls avundsjuk för att jag missade Pumbolaget på Borgen...Inte alls!! ;)

Dagen har tillbringats med avslutning med Idrottsfririds. Brännboll & glass hade vi fixat ute i solen. Perfekt avslutning!

Elin, du skulle blivit så stolt över mig när jag SJÄLV lyckades hitta rätt och komma i tid med alla pendltåg och båtar och incheckingar. Inte illa för en lantis som jag!



Josefin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhå levt livet i storstaden, nice

2009-05-11 @ 19:27:29
URL: http://jenniejacobsson.webblogg.se/
Postat av: elin

har vääldigt svårt att tänka mig att du klarade dig helt själv..:P erkänn du hade någon som gick bakom dig och lotsade dig genom stan. jag menar, jag har ju vart med förr liksom, du kan inte ha klarat det själv!!!!! :D

2009-05-12 @ 11:37:10
Postat av: Josefin i egen hög person

Svar till Elin:



Tro mig du skulle ha blviit stolt som en tupp om du sett mig! Ringde bara pappa 1 enda gång (!!!), och det var för att jag inte visste riiiktigt när jag skulle kliva på en av gångerna jag åkte pendeln, annars gick det som en dans! (svårt att tro, I know!) HAHA. Måste ha blivit erfaren efter vår sthlms trip förra gången ;)

2009-05-12 @ 15:30:22
Postat av: Linnea

ja, det blir ju sa...

oj tre arskontrakt det var langt.. tank om du skulle vilja ut och resa lr nagot...??

ja Bulgarien var lite finurligt :P

ser aatt du har min gaamla kavaj pa dig :)

du soom har sa mycket pengar :) jag har pengar med nu :) jag haar blivit mer ekonomiskt an forrut och inte koper upp varenda ore hahah!!

ja, det ar riktigt svart maste bestamma mig i agusti om jaga ska stanna lr inte.. om jaga stannar ska jag hyra petras och deras lagenhet som dom har.. ja verkligen, pojkvannen har en stor betydelse om jag stannar! hur gar det sjaalv med killarna? Kram

2009-05-12 @ 18:09:23
URL: http://misslinnea89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0