Lite sånt där svar på tal..

N..


Jag ska nog ta ett snack med Dagge så du inte hamnar i frukt & grönt i sommar, kan vara värt besväret! Fast va fan, kryllar ju av norrmän på sommrarna där (du vet bygdegårdsfolket..) så kanske att det är bra (?) att du är där o snacker lite norsk med dem.. ;)
Åhhh du anar inte vad schampo och balsam jag använde, mitt hår har nog inte luktat så gott på länge! skabbskabb-bortbort!
Haha har anat att kläningen bär på en hel del historier SOM jag väntar mig att höra i sommar ;)


E..

ehh ja hrmm mjo men visst håller med på allt du säger Eve .... :S hehe. Du får med andra ord komma hem snart och lära mig o snacke norsk! :) :)


J o s e f i n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0