happyface

hur fan börjar man ett inlägg? passande rubrik, vad är det? Jag må vara bloggvärldens sämsta bloggare. Men det skiter jag i. Jag är glad ändå! Happyface! passande rubrik (?)
----

Haft en långhelg i Burgsvik , jo man tackar! Åkte dock på att jobba 3 dagar, men han med en hel del ändå! Jävligt skönt att komma till sitt "riktiga" jobb faktiskt. Skönare människor får man leta efter länge för att hitta. , Och slippa vara nervös inför varje morgon vilket ställe du ska hamna på, ny personal, massor av barn du aldrig sett förut. Bara känslan att vara trygg är enorm. Att inte förglömma alla kunder man kan från och utantill vad de ska ha.

Efter inventeringen på Kometen i fredags begav jag mig hem. Han inte gå länge förrens jag fick mess om att det var gympasalen som gällde. En hel drös var där och det var tvålags fotbollsspel. Ni som varit i Öja gymnastiksal vet ju hur sjukt stoooor den är.. Med andra, det räcker med en liten pass för att bollen ska hamna i mål. Skoj vart det i alla fall, och längtan till fotbollen igen är sjukt stor. Sen efterfest.

Lördagen följdes åt av jobb och efter jag slöt där vid 12 tiden på kvällen , var det lammgrillning hos Johan & Carina med flöde av folk. När jag gick hemifrån mitt så hörde jag dom därifrån, och är ändå en liten bit! Gitarren var framme, filtar på och lite allsång! Som sedan avslöts inne i källararen typ 20 pers. (Erika, du vet ju hur eran källare är, du kan ju bara tänka dig!)


Söndagen och måndagen var det jobb och sen tillbaka till rutinerna här i Visby.


Jo men hallå, hur kunde jag glömma?! Har ju haft avslutningsfest med laget. Bilder säger mer än tusen ord.








Josefin


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Ja, kan tanka mig att turisterna snart ar pa vag. Det hade verkligen inte vart helt fel att vara hemma i sommar. Men, som sagt, inte helt fel har heller. Ska till Cali i juni och min familj halsar pa i Aug. Har varit i New York och Washington, helt grymt kul! Du maste aka till NY om du kommer till US, saa coolt! Det ar nog de helgerna jag kommer ihag mest.

Forsasong kan ju va tufft, men bara att bita ihop ;) Funderar hela tiden over vad jag vill gora nar jag kommer hem men det finns ju sa sjukt mycket att gora.

Kram pa dig!

2009-05-06 @ 22:43:21
URL: http://ronstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Ja, kan tanka mig att turisterna snart ar pa vag. Det hade verkligen inte vart helt fel att vara hemma i sommar. Men, som sagt, inte helt fel har heller. Ska till Cali i juni och min familj halsar pa i Aug. Har varit i New York och Washington, helt grymt kul! Du maste aka till NY om du kommer till US, saa coolt! Det ar nog de helgerna jag kommer ihag mest.

Forsasong kan ju va tufft, men bara att bita ihop ;) Funderar hela tiden over vad jag vill gora nar jag kommer hem men det finns ju sa sjukt mycket att gora.

Kram pa dig!

2009-05-06 @ 22:44:28
URL: http://ronstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0