Fredag Fredag Fredag!!

Ja jävlar vad skönt det är med fredagar! men förstår inte hur jag kan tycka denna fredag är så efterlängtad , jag menar i morgon kommer min död. Död=träningsläger=fystester. Vi rivstartar en underbar lördagsmorgon med coopertest. Wihooo. Och det är bara början ..... Om allt går som det ska så återkommer jag på Söndag runt kl 12.00. Återstår att se med andra ord!

----


Jag bara älskar när Elin ringer till mig!! Och det vet du bäst varför ;) HAHA (tänk haha msngubbe, ni som vet) så mycket skrattar jag! Han är fan den mest patetiska personen jag känner! Men så patetisk att han får mig att förgylla min vardag med massa skratt! Så kan ju inte annat än att gilla! okej nog med det interna ... ;)

Ikväll för att lugna nerverna (ja, jag blir alltid nervös när det handlar om tester och tävlingar) så blir det grillning hos Ewa & Sabbe. Jenny har varit duktig och handlat åt mig med, thank´s darling!

   Josefin


Kommentarer
Postat av: elin

hahahaa ja, tänk att det förgyller min dag också!! haha så jäkla sjuk han är:P

2009-05-15 @ 18:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0