..but that´s life!

Shit pommes. Befinner oss redan i mitten av Maj och om mindre än 20 dagar går det lilla flyttlasset hem till Burgsvik igen och tillbringar hela sommaren där :) Kändes som man nyss var deprimerad i det gråa vädret men som nu är förvandlat till solsken! Dagen idag har varit riktigt varm och härlig, lite mindre kul att jobba inomhus då, but that`s life!


----

I morse befann jag och Joss oss på Form Fitness för ett introduktions pass eftersom vi i laget har fått chansen att börja träna där , jag gillar! Känner sig inte riktigt hemma kanske, när man kom där i sina slappa innebandy träningskläder och där ALLA hade antingen tights eller linne...

Har tänkt på det länge. Funderat och funderat. Ska jag, ska jag inte? Men just idag bestämde jag mig. Vinterjackan skall in i garderoben i Burgsvik, och därmed ingen återvändo. Säg hejdå, du kommer inte att vara saknad! Syns om många många månader igen!

Nej nu ska jag sätta mig framför tv:n och avnjuta lite Vänner och även ett Greys avsnitt att se framemot kl 21 :)




Be back! jOSEFIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0