Bitterfittan Jenny

Har haft en sjukt tråkig dag..sjukt tråkig...

Vissa saker här i livet ångrar man ju.. Får väl lära mig leva med d, bättre tider kommer... eller ?! börjar fan undra snart alltså.

Imorgon ska jag, nej vänta inte göra ett skit. bara vara tragisk och jävlig (opps, nu låter jag visst som ngn annan). Nej får fasen ta tag i detta!

Skulle vilja springa iväg till tatueraren å sniffa lite, kolla om jag möjligvis skulle kunna klara av det. Tveksamt, har inte precis varit positivt vid mina andra besök. Men va fan, alla är väl värda en andra chans (tredje i detta fall)...

Annars är det pärlan som ska besiktas imorgon, får se om fanskapet rullas ut över något stup eller inte. Får se om jag sitter i den eller inte... Som det känns nu- antagligen!

Har också lämnat in min älskling (mobilen) på lagning. Så nu ska jag använda Roffe i två veckor. minst. Hur fan ska jag stå ut?

Bajs dag!!!

Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0