090527

Ibland har man såna där dagar då man inte känner sig alltför pigg och lite sådär tråkig. Just idag är en sån dag. Inget vidare väder, jag har satans ont i baksida lår, bad hairday, inget jobb, trött, tänker för mycket på sånt som man inte kan få tillbaka.. OCH mitt  vita sträck jag alltid brukar få på näsan under sommaren är tillbaka! Vad fan ska den dit o göra?!

Jag vet det är hemskt synd om mig. Nej det var inte så jag menade.

Nu vill jag bara få flytta hem och komma till rätta med alla sina grejer och ha dem på ett och samma ställe. 

Är inne på sista veckan på Vikariepoolen också. Förhoppningsvis för alltid. För när jag flyttar tillbaka tll Visby efter sommaren igen, vill jag ha ett fast jobb! Mm lycka till med det! Inget illa mot vikariepoolen, har varit bra och kul men alltför osäkert. Fått min lön också nu. Sämsta någonsin.

För o gör detta blogginlägg ännu tråkigare än vad det är, så gör jag en lista för dagen. Med andra ord ni kan sluta läsa redan nu.

Humör: -
Gjort: packat
Planer: äta
Ser på: ut genom fönstret
Kläder: sportbh & mjukisbyxor
Smink och hår:  skabbigt
Väder: halvfint & blåsigt
Bästa: innebandy ikväll
Sämsta: ont
Önskar mig: fredag & avslutning på Munken



J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0