Stressat liv som arbetslös...

Sitter här å tar en liten städpaus.. mycket tungt.. ;)  Klev upp ur sängen 14,30, är sliten.. :S kanske inte..

Ska snart bege mig utåt på en liten promiss med Malin. Direkt efter det vankas det stekning på solia med Louise..
Sen dagens sista anhalt som blir p18 spåret, om allt går som det ska så ska jag å Storm ta oss igenom femman.. återstår dock att se. va längesen jag rörde mig så mycket..

just förtillfället stinker jag parfym utav helvete.. råkade putta ner flaska i golvet så korken flög av å parfymen kom på golvet. kändes onödigt å bara låta den ligga där å torka upp. så rullade mig lite i pölen.. å vips så luktar jag fantastikst!!

Imorgon ska jag fixa emelies present. Är ju ingen konstnär så känns som detta kommer bli ett fett misslyckande och att jag kommer vara förbannad under tillverkningen... men tanken var ju snäll. undrar om det räcker med att jag berättar det för henne å sen sätter in 200 spänn på hennes konto ist?

 

Min idol, som i förra veckan sprang naken i Tv- Matchen mellan Falun å warberg! Såå skön kille, tänk å få det filmat och uppvisat på nyheterna!! Mäktigt! Fy fan, jag är kär! 

Lööve Jenny


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

vaa, var det en kille?! jag som trodde det var du Jenny :P

2009-03-31 @ 17:07:18
URL: http://lamu.blogg.se/
Postat av: jenny

Haha, nej man kan ju lätt tro att det var jag p.g.a ärtorna.. men icke! :) det var ju istället min pojkvän!! :) såå kära!

2009-03-31 @ 21:21:57
Postat av: Nadja

sweet! han har ingen kompis? :P

2009-04-01 @ 13:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0