Uppe med tuppen

Vaknade kl 7 idag. Kunde inte somna om. Fy fan.

----

Gårdagen igår blev näst intill perfekt! Jag var väldigt duktig (Jenny tappade fullkomligt hakan) och städade rätt mycket i lyan. MItt rum blev en storstädning a`la Josefin , det vill säga med dammsugning. Jag diskade upp allt (även Jennys disk, så förstår om hon tappade sin haka), tog i en maskin tvätt och lite allmänt fix och trix. Great job!

Slängde iväg ett mess till Ulrika om hon möjligtvis befann sig i Visby för lust att checka butikerna här. Har man bättre tur än att hon sitter på bussen in?! :) Så blev en 2,5 timmes runda där. Om man ska gå så länge så måste man även gå in i alla småaffärer på adelsgatan. Och det gjorde vi. Även lilla skinnjacka affären fick sig ett besök. Dock ett kort sådant.

Blev det något fynd då ? Jajemen! köpte en vårjacka för 129 (!) kr. Det kallar jag feting fynd! Sen inhandlades det även en efterlängtad schal och även en tröj/klänning. Mycket bra shoppingrunda med andra ord!

Idag verkar inte Jane vilja prata med mig heller , med andra ord inget jobb. Så har bestämt med Jessica att det skall gås en promenad, och vad jag verkar skymta genom springorna på persiennerna så är det också sol!

Kvällen är dock ännu lite oklar. Men förhoppningsvis får jag min vilja igenom här :) Jag menar 120 Göteborgsstudenter skulle inträda HP i helgen. DRREEEAM ! Jag ska dit om jag så ska gå själv. Nästan.




Sötnötar!


Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0