TV MATCH !

Ni som ännu inte vet så vankas det allt mer närmare första kvartsfinal mot Falun på tisdag. Resterande kvartsfinaler spelas i helgen, men varför vi på en helt vanlig tisdag? Jo för att det skall nämligen visas på tv. De ni!
Falun vs Endre tisdagen den 17:e mars klockan 19.00 TV4sport .

Denna vecka har bara susit förbi och tur väl det, för måndg-torsdag är inte mina favoritdagar om man säger så. Vad har jag då hunnit med denna vecka då? Inte mycket vill jag säga.

Jobbat 2 dagar (10,5 timmar fördelat på det.. inte mkt nej..)
Pusslat färdigt ett 1000 bitars pussel (hur många är vi uppe i nu, Jenny?)
Sett första period i Ladies första kvartsfinal (första gången jag ser en Ladies match, pinsamt Josefin)
Innebandy (såklart.)
Vart på möte i 2 timmar (svårt att sitta still? - ja!)
Slagna i Mario Cart av grabbarna grus (mycket pinsamt)
Varut duktig att träna på träningsfria dagar (pluspoäng tack!)
Städat rummet sisådär sjuttioelva gånger (förstår inte hur det kan bli stökigt varje kväll man går och lägger sig ..)


Och än är veckan inte slut! I morgon vet jag inget om jobb än. Får se om dom ringer i morrn eller ej.. Om det icke blir jobb ska jag istället befinna mig på Radio Gotland med resterande oupptagna själar i vårat lag som skall vara med i Maries Café.. Hmm jag och radio.. nja vet inte den kombinationen. Prata det kan jag, men i radio? tvivlar.. Jenny den jäveln skulle ju plötsligt jobba i morgon.. ta dig!


Återkommer med helgens planer.. Förstår att ni vill veta redan nu, håll ut!! hmm ... haha




Sugen på att festa?? nej herregud nej. Jag menar det var ju trots allt nyår sen sist, så inte aaalls ett dugg sugen....!

Bilden tagen av Eves facebook :)  


// Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0