Solig, men fan så bitter dag!

Orka skriva om gårdagens match. Förluster är aldrig roliga på något sätt. Mer än så blir det inte, mer än att ta nya tag på lördag istället !!

-------------

Nyss hemkommen från en timmes vårpromenad i solens tecken ! Hallelujah för våren som så småningom snart  förvandlas till sommar! Första gången jag fick f e e l i n g s av sommar! Strosade runt här i Visby för mig själv. Jag och min mp3. Frisk och skönt kan jag tillägga!

Kvällen kommer att bestå av lite eftersnack om matchen , lite löpning och lite bad. Lite sådär skönt och lugnt kan man hoppas. Ladda om batterierna lite grann. Sen blir det nog tidig sängdags då det inte blivit mycket sömn de senaste dygnen.. Eventuellt kanske ta upp en film jag, Jenny och Stormen började se i helgen.. Men vet inte om Jenny är så sugen på att se klart den, verkade ju vara en liten skräckfilm, och Jenny är som bekant inte allt förtjust i skräckisar.. Säger "Saw" dig något?? haha. Ja inte lär jag få se Saw 4 med dig i alla fall. Får hitta ett annat sällskap helt enkelt!

Då det fanns rätt mycket dötid igår innan match, tog man sina steg och begav sig till Borlänges köpcentrum där det faktiskt fyndades! Eller vad sägs som två klänningar för under 200 kr (198 kr.) Det tyckte jag var ett kap i alla fall, frågan är bara när man kommer få använda dom ..

Jeili, våran målgest kommer inom snar framtid, var så säker ;) Även Måns banderollen skall komma till uppfinning hade jag tänkt, hehe.
Jeili är ju närmare bestämt rätt tigth med Måns Möller om ni inte visste det ? ;) Det ni!


                      = sant?


// Josefin


Kommentarer
Postat av: Anonym

jossan goes tv-kändis!! :D coooolt!!

dock missade jag det hela :(

lägg upp ett klipp på bloggen vettja!! :)



allt bra annars med fisken?! :) KRAM!!!

2009-03-19 @ 00:40:43
URL: http://lamu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0