S L U T S P E L !!

Nu är den äntligen över, och det roliga kan börja. Det är nämligen slutspelet som står på schemat! Efter förlust i Sudden mot Balrog (7-8) ¨så stod det klart att vi är slutsspelsklara. En känsla som näst intill är obeskrivlig. Nice! Skulle kunna skriva en hel bok om denna känsla, men antagligen skulle ni slutat läsa redan nu, och jag menar man vill ju inte tappa alla sina typ liksom 4 läsare.. Med risk för att överdriva antalet !  ;)

Mycket innebandy blev det under gårdagen och avslutades med soffhäng hemma  där vi såg filmen "Patrik 1,5" , en helt OK film, där man gav ut sig ett och annat skratt.

Idag blev man väckt i vanlig ordning , skulle jobba på det dagiset jag var på i fredags. I morgon med. bra bra!
Min gamla dagmamma från Burgsvik jobbar där nu! Lite skrämmande och jobba med den som tog han dom en om dagarna , bytte blöjor och åkte på utflykt med , till nu att jobba med henne! Jag är gammal sedan länge, det var ett tag sen jag insåg det. :S




Fett snygga , jag vet !

Ikväll vet vi vilka vi möter i kvarten. Tv4 sport runt kl 19 ..

// Josefin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0