Nu kör vi!

Vi kan väl börja det hela med att nu är DM guldet bärgat. Siffrorna säger väl sig själva 8-1, 21-0, 18-0. Trashtalka är inte riktigt min grej men när man står bredvid syrran som spelar med motståndarna måste man ju bara .. Men fraser som "jag har legat med din farsa" hoppade jag av olika anledningar.. haha. Höll mig till lite lugnare varianter ..

Nej nej nej,, Årets vinnare i Melodifestivalen.. Vad ska man säga? Enligt mig -fel låt vann. Enligt svenska folket - rätt låt vann. Josefin vs Sverige 0-1. Jag min idiot rent ut sagt gjorde i ren ilska när hon operavinnaren kom vidar till final första gången, ett litet vad jag sent kommer glömma... Hur dum kan man vara?! men här trodde jag chansen att hon skulle ta hem det hela skulle vara vinstchans 0.0001%.. men ack så fel jag hade och ack så jag kommer att frysa (?) när det skes .. Fan ta dig Jenny! Återkommer EJ med bilder!

Ja idag går tåget mot Falun.. behöver jag säga det igen? TV match! Endre vs Falun , Tv4sport tisdag 19.00
Vi är laddade !!

Vad ska man då hinna med innan båten då..? Lite frukost måste in i magen, lite uppstädning på rummet, lite jobb på 3,5 timme.. just det.. Väskfan måste packas!

 

På återseende!

Josefin

Kommentarer
Postat av: jeili

JAG SÅG DIG!!!!! OJOJOJ.. DU va helt klart bäst efter kaninen. :) Tråkigt med förlust, men det va riktigt kul att se er!! Nu är pappa jörgen stolt va??? :)



KrAAAm

2009-03-18 @ 11:43:11
URL: http://jeili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0