Moving on

Sitter och häckar på youtube nu och hör Sarah dawn finers låt - Moving on i repeat. JA jag tycker den är bra. Och JA rubriken är bara att inse för sig själv..

-----

Våffeldagen igår. Man var ju inte sen att tacka nej till några!! Dagiset hade självklart det som mellanmål , vilken osis säger jag bara! Men stackars Jenny som inte fått en enda på hela dagen .. Vad gör man då om inte bjuder hem Louise på lite våfflor efter mötet :) Gott & trevligt! Och Jenny fick sina efterlängtade våfflor.

Solen verkar skina så får väl vara lite duktig att gå ut en sväng.. Jenny är på jobbet (vad är det för ngt?!) så får väl pallra mig ut självar.. Har väl inget bättre för mig en vanlig torsdag som denna i underbara (?) mars .

I morgon är det i alla fall fredag och det tackar vi dom där uppe för! Vad ska man då hitta på i helgen? Lutar lite åt en krogrunda på fredag och sen på lördag är det ju Hela Hallen som man inte säger nej till. Ett på pappret en rolig helg, men det återstår att se om pappret leverar !

Moving on har nu bytts ut till HEAT - 1000 miles. På repeat. Dom var defintivt mina favoriter, men vad hjälpte det? Nu vann den den där blonda opera kvinnan istället. Och JA jag ska göra mitt straff.



Josefin

Kommentarer
Postat av: Evelinus

åh, är det nyårstjusiga flickor, månne?

Hur är allt med dig fisken?! Mår du bra? Hur funkar livet? Vad händer nu till sommaren & i höst?!



Mycket frågor nu. Hihi!

Pussar & Kramar!

2009-03-26 @ 10:56:02
URL: http://lamu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0