Kanonkalas!

Ja jävlar vilket kanonkalas ( !) det var i Lördags! Ladan svängde som bara attan, som Malin skulle ha sagt! :) Jag var inte ens full, men jag dansade ändå, alltså var det top notch! ;)

Återfaaaaaalll!!! Faaaaan!! Faaan!! Så förbannat het!! återfaaaalll!!!!

I fredags var jag å Storm hos Malin å kollade let´s dance å käkade pizza! en mycket trivsam och trevlig tillställning, och trevligare blev det när Milla kom hem lite sådär lagom lullig och började plocka chips från golvet. :)

Ja då var innebandyn över för den här gången och det slöt ju inte så som vi hade tänkt oss. Att säsongen tog slut kom som en chock för oss alla. Varenda en hade ju räknat med å få köra en månad till :( Trots att jag har längtat på att få all den här tiden man nu helt plötsligt har till övers, men nu känns det bara tomt!  Å det är väl såhär resten av mitt liv kommer se ut, så det är väl lika bra att jag vänjer mig... :S vad fan gör man liksom?!

Men vad passar då inte bättre på att dränka sina sorger?! det var precis vad vi alla gjorde då, och fyllan var efterlängtad och härlig! Inkluderade ångest och blåmärken, precis som vanlig.

Jossan har brakat sin tredje stol på alldeles för kort tid...

Jag har köpt en ny älskling också!! :) :) dock är den dum ibland och trollar bort nummer vid olämpliga tillfällen.. men annars är vår kärlek stark (förutom att den fick sig en törn i helgen (tack Jesper), men vad gör väl d?!)

Återfaaallll!!!!

Erika mailade om Fan-siten för Dag Sätrén! klockrent så in i helvete, blev på mycket bättre humör när jag kollade in honom, saknar så otroligt! not.

Har nu resten av veckan ledigt (fett ledigt, helt utan plan och träning), skulle i princip kunna ligga i min säng i en HEL vecka... om det nu inte vore för att jag behöve käka... :S

Lööve/ Jenny

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, jag visste at du skulle älska den! haha,

men har du alldelles för tråkigt kan du ju komma hit o hälsa på! du är varmt välkommen!!!!!!



hugs!

2009-03-30 @ 23:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0