Jävla bajs dag!

Jävla bajs dag!

Denna dag kan summeras som en jävla bajs dag.. Inte mycket har gått rätt till.

Dock var jag på jobbet, å visst, inga större missöden idag. Men sen gick d utför. Kom hem, hade en autkion att följa på Tradera, en mobil till toppenpris som bara jag hade lagt bud på. Tills.... Tills en satans jävla idiot helvete lägger ett bud i samma minut som auktionen ska ta slut. Jag hinner naturligtvis inte lägga över innan tidhelvete är slut, så fanskapet vinner auktionen med 35 (35 jävla kronor) spänn mer än mig! SÅ SATANS arg! Å då hade jag ändå kunnat sträcka mig några hundra till.. Hoppas den fan ALDRIG får någon mobil utan blir lurad på hela skiten (nej jag är inte bitter!).

Sen va det ju träningen. Behöver knappast säga mer än så. Eller kan säga : PAUSFÅGEL!

Sen fick vi mer info gällande lördag, blir inget av med Hockematchen vi skulle spela. Blir heller inget av med Krogen heller denna helg. Inte för att det lockar när det var 2 månader sen... :( Insåg också att jag inte heller har någon kompis.. KUL, jag har verkligen inget sällskap att ta med på Lördag. Nej Jenny, du är verkligen INTE tragisk.. Inte..

Sen tänkte jag å Trotjänarn här hemma (Jossan) kolla på bio imorgon, hade ju kanske tänkt att ta med ett sällskap, men nu är jag så jävla anti allt så tänker inte ens höra av mig... Å det är ju inte heller så att någon annan gör det.. :(

Å vad fan ska jag göra hela dagen imorgon, Shoppa? nej fan, har ju inte en spänn över. Dock ska jag ta å skämma bort mig själv å gå å sola.. kosta vad det kosta vill. Behöver se något ljus med vardagen, dock förbannat dyrt ljus!

Nej, för att liva upp detta skulle behövas vissa saker:
 

  • En resa till solen
  • En liten myskväll me några alternativ...
  • En ny mobil till kanonpris
  • En solbränd kropp
  • En FET plånbok
  • En rejäl jävla fylla

Nej, nu får det fan ta å vända! Ska nog sitta uppe vid både klockan 22.22 och 00.00 ikväll, kan behövas många sånna klockslag nu fram över. Men med min vanliga "tur" så lär väl inget slå in i alla fall... (å nej, inte heller här är jag ett dugg bitter, inte alls.)

Med doft av Bitterhet...

Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0