Fucking snowstorm!

Vaknar i morse.. drar upp persiennerna och det är inte det där vårvädret man hoppats på, utan det är fullkomligt snöstom ute! Ett strömavbrott på det och man blir hyfsad deprmerad. Vad gör man utan ström ?? Ingen tv, ingen data, ingen spis, ingen micro .. Tur att jag inte levde förr i tiden säger jag bara .. Vilka världsproblem jag har alltså.

Nu när innebandyn är slut för säsongen (har en anings svårt att intala mig själv det) så vad fan hittar man på? Gårdagen blev det jobb hela dagen som därefter fortsatte med rastlöshet så jag drog med den andra hopplösa själen här i huset på en liten promenad som inte blev så lite kort ändå. Strosade runt på norr en bit och fick ett litet fnatt att gå runt ringmuren också. Som sagt vi fick fnatt! Kallt som fan var det också.

Idag har det blivit lite Mario Cart med Malin & Jenny och sen även en liten promenad till Elgiganten där den där andra här i hemmet visst köpt något nytt... Hon lär själv återberätta det i ett inlägg var så säker ! :) Ska inte förstöra det roliga!

J o s e f i n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0