Fredag den 13:onde ..Igen

Var ju nyss fredag den 13:onde .. Men kan tydligen inträffa flera gånger per år.. Fick man lära sig något nytt smart som man är annars.

Idag blev det inget jobb, så därmed blev det Maries Café på förmiddagen.. Gott med fika!! Låter som en bebis gör jag också på radio. Herregud det är som att prata med en helt vanlig människa fast med mikrofon, men likförbannat blir man nervös. Något klokt kunde jag heller inte klämma fram .
Marie skulle i slutet av programmet skjuta en straff på Hanna i studion. Eftersom de andra vägrade fick jag ta mig an att stå och förklara hur man skulle skjuta. Kan tyckas låta som det enklaste i världen , men för en själv går det ju naturligt .. hmm ja ja hon lyckades i alla fall peta in en retur ;)

Snokade runt lite i arkivet där på Radio Gotlands hemsida och kunde då se när Hansa var på besök förra (?) året. Gotland kan det inte hända mycket på, för ser en bild från när Hansa var där och även då ska Marie testa sig på en straff på Frida och bli instruerad hur man skjuter. Lite roligt var väl att det var Camilla som förklarade då och jag nu , haha.

 Dagens. Mycket het och snygg klubba måste jag även tillägga!! :)

 Arkivet.


Idag är det träning som gäller. Vankas ju DM i helgen men ack så mycket viktigare grejer att träna för inför på tisdag.. Ni vet vad :) :) Men vi börjar med DM !

// Josefin

Kommentarer
Postat av: Camilla

hahahahhahahaha

2009-03-20 @ 09:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0