7 av 7 , BINGO!

Känner mig just nu som alla dessa 7 små dvärgar kom jag just på. TrötterGladerButterPrositKlokerBlygerToker .
Till och med känslan av att vara Kloker har jag kännt på. Det ni är inte varje dag sådant händer!

Igår var det en rätt så lugn dag här hemma.. Jag och Jenny samlade först lite vuxenpoäng genom att storhandla på Willy´s (MED VAGN!) Bara för sakens skull liksom. Efter det hade vi i uppgift att dela ut flygblad i ett område på 141 lägenheter här i Visby .. Måttligt roande och lokalsinnet fick sättas på prov. Om dvärgen Vilsen skulle funnits med så blev det Jackpott på den .
Efter det blev det hemfärd och satt på en film som fullkomligt sög och mer än så kändes det ine som vi han med. Jo men vänta, vi sprang intervaller också. Hur kunde jag glömma det ?! Pust.
Slagna av grabbsen igår kväll på Mario Cart nämner jag ens inte mer än så.

Idag står ännu mindre på schemat. Det vill säga typ i n g e n t i n g. Hade väl tänk ta mig ut och springa en sväng men just nu faller det lite lätt snö här (igen!) så väntar en aning med det..
Sen ett två timmars pass i form av ett möte på Arla. hur ska jag ens hinna med allt idag ??



Skall Jenny föreställa Snövit måntro ?? Tvivel på den frågan ;)


// J o s e f i n

Kommentarer
Postat av: Sofie

hallå, vet du hur dags ni spelar den 17? :)

2009-03-11 @ 18:36:15
URL: http://baros.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0