sorry sorry

Sitter hemma hos Jenny. Sjukt dålig upptadering jag vet, skärpning. Men vi är ju två om denna blogg att skylla på..... J E N N Y !!

Ja fotbollsskolan kickade igång idag. Har tagit hand om de äldre fotbollskunniga barnen i alla år typ, men har nu nedgraderat mig till de yngre förmågorna. Och visst är dom allt söta! En del..... Världens lättaste jobb är det definitivt inte, och huvudet värker när man kommer hem..men så är det lite roligt också att få busa runt lite med barnen :)

Vårruset har man sprungit också. Blev ju rätt grundlurade när vi för all fasa trodde vi skulle köra den hemska backträningen nere på hamnen, men ack vilken tur vi hade och fick springa Vårruset istället! Dumma som vi är hade vi också gått på och ha på oss matchtröjorna i tro om fotografering för sponsorer..men nej det var tröjorna vi sprang i alltså..

Johanna har haft inflyttningsfest på Näs med, mycket trevlig tillställning!

Ulrika har vi även varit hos :) chill with the grill som hon valde att kalla det! Mycket trevligt även det!

Och så nu kommer det värsta...jag varit med om i mitt liv...typ... Jag och Jenny fick i förtoende att leverera en trevånings bröllopstårta fraktandes i en bil till Hablingbo bygdegård.. Oh herregud vilken pers det var!! Hade hjärtat i halsgropen och bilen gick i 30 typ.. Vi fullkomligt skrek när vi råka köra på lite gupp och sånt..
Jag menar hur kul hade det varit att vara dom som  krashat en bröllopstårta ?! ?! Aldrig mera säger jag bara!

Lite såhär kul med bröllopstårtan var att dom där brudgumman och brudgubben i detta fall var en hello kitty tjej och hello kitty kille (!) för det första...varför har man det? och för det andra..en hello kitty KILLE!  Ja det var ju en ny syn..


Josefin

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha "sitter hemma hos Jenny"! hahahahahaha



Hälsa Leffis å mamsen nästa gång du är hos mig när jag inte är hemmma! ;)

2009-06-17 @ 19:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0