Semesta!

Ja okej jag har väl typ haft rätt mycket semester det senate halvåret, men detta kan man säga är lite mer på riktigt och att veta att man inte ska jobba på sisådär 2 veckor. Eller nja nu ljög jag lite, ska ju vara ledare snart för fotbollsskolan igen!

Nu är man då alltså hemma igen. Packa upp alla grejer tar all min tid här vill jag lova. Fattar inte hur mycket grejer en människa kan ha. Och jag är absolut inte värst kan jag lova. Igår var jag ute i solen, idag är jag inne i regnet. Nja inte regn kanske, men mulen himmel är inget som lockar där ute. Men bra är väl det så jag kan få ordning på mina grejer någon gång..

Camilla befinner sig just nu påväg mot Sweden Rock. Så lånar din data nu så du vet. Ha så kul! :)

Åker in ikväll för dagens träning. Stannar sedan i Visby hos Elin där jag så snällt får sova över! (var tydligen varning på överfullt rum, har ju bekant också flyttat hem, så återstår att se om jag kommer in) Sen blir det besiktning av bilen på morgonen efter, sedan se alla glada studenter i morgon förstås!

Josefin

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh så skoj att se studenterna!! du lär ju bli aningen nostalgisk vill jag tro :) nu känner man sig gammal (; hua.. :( hehe

de va jätte trevligt att se dig jossan, synd att de blev så hastigt bara. I sommar måste vi definitivt ses!!!

2009-06-04 @ 08:37:47
URL: http://lamu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0