Long time, no see

Varje gång jag loggar in på den här bloggen (inte så ofta det händer, men dock), börjar jag garva lite smått för mig själv... Tänk om någon jävel skulle få reda på vårat lösenord.. Snacka om tragiskt det skulle vara, värre lösenord får man leta efter...

Var och såg när laget sprang cooper igår, och tyckte faktiskt synd om dom. Fy fan va varmt å äckligt! Skulle inte vilja byta plats med någon av dom just då, inte för ngt i världen. Eller jo kanske, ett SM-guld hade inte suttit fel förresten...

Sa hejdå till Stormen igår! Satan i gatan va sorgligt! Saknar redan som bara fan! Astrid, fem, en kväll i juni, å ba ra pappa pa pa pa.... :(:(

Satt å skissa på min tatuering häromkvällen! Blir lite sugen, mor min försöker dock övertala mig till annat..

Gutes invigning i Onsdags. Too much gratissprit vill jag lova. Men snålheten slår i när man inser att det inte kostar något att bli full, å vips tänker man inte längre på något annat och undrar sen varför man har en sån injävlig huvudvärk dagen efter!?


Har kanske (vet inte om jag kanske kan slinka ur det) blivit medlurad att spela pärk på stångaspelen.. Jag förstår liksom inte ens vad "sporten" går ut på... Kommer sääääkert gå kanon för en talanglös jävel som jag...

Antingen ut å röra få fläsket eller bygga på det med Marabou och film.. gissa vilket det blir..

Stön Stön
Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0