Hejdå Visby.

NU är allt nerpackat i en fullproppad bil, och lyan har aldrig skinit så rent som nu! Ytor som polerats, dusch som skrubbats, avfrostning av frys... o så typ massor till. Men nu är det klart och cirka klockan 18 ikväll lämnar jag nyckeln och är då inte längre i våra händer. Jenny har redan tagit farväl och det var smärtsamt. det syntes i hennes ögon. Jag själv tycker det är lite skönt att flytta hem, men det får jag inte säga högt för då mördar Jenny mig.

----

Balen var som sagt igår. Underbart fint och minnen väcks till liv. Redan 1 år sedan ??!!?!! glufs vad jag längtar tillbaka!!! Såg en kille med kilt. Det var inte så snyggt. förlåt.

Hade en heldag med Elin igår :) Först som sagt så kolla vi in balen, och sen en visit till Glassmagasinet (skräll!) och sen hemåt och sa adjö. Men hon (host host, jag) kunde inte låta kvällen passeras utan att ha inget att göra, så hon kom på besök och så såg vi en film som därefter avslöts med massa youtube klipp :) Gamla barnprogram o sånt, får man nostalgikänslor eller vad?

Så nu kära läsare (riktar mig typ nu till klanen Olofsson & Erika främst), ni vet ju Vintergatan.. I det programmet var det ju en serie med massa djur , sången man minns "vi är på väg, vi ska gå tillsammans du o ja....." vad tusan heter programmet?? Typ den långa vandringen eller ngt, men hittas icke på internet!

OCH  (Erika detta vet jag att du kan) , en docka och en teddybjörn (för mig ngt om bortglömda leksakerna) men hittas heller inte! Jag hatar blomkål (?)!



Josefin


Kommentarer
Postat av: Anonym

Brysselkål!!!!! hahaha pinsamt att jag kan..... men vet inte va d heter dock. ;)

2009-06-02 @ 03:10:15
Postat av: Josefin

Ja just ja!!! haha bytte flera gånger mellan kålrot och blomkål, men just fan det var ju brysselkål!

2009-06-02 @ 15:18:03
Postat av: N

Vet precis vilken du menar, minns speciellt en grævling som tillhørde gænget? Kommer dock inte på't men vi sætter saken under utredning! To be continued...

2009-06-04 @ 08:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0