Feeling greeeat!

Åh vad jag bara älskar sommaren!

Morgonen har börjat sådär bra med en mils löprunda i en gassande varm sol, lite frukost på det och nyduschad och beachen väntar, looove!

Helgen har varit helt sjukt bra och ändå har jag gjort massa jobbiga fystester. För att fira lite att halva förssäongen har gått blev det givetvis lite fest , dock lämnade jag laget i stan och begav mig hemåt istället :) Träffade en hög stockholmare också, dom förstod typ inte ett dugg vad jag sa. Snackar jag så otydlig gotländska ?! Försökte lära dom lite också.. dom trodde att pinnsvein (igelkott) var tvärflöjt... lurade i dom att dom gissa rätt också , mohaha!

Gårdagen spenderades ett tag på campingen som sedan förflyttades till hamnen och trädgårdshäng på gräsmattan. soft! 

Nej nu blir det stranden och lite stekning! I morgon väntas jobb igen, så får passa på o njuta.....och på fredag är det Fidepuben!


J   o   s   e   f   i   n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0