7 juni

Jaaa jag vet, jag tillhör den absoluta värdseliten i sämsta överskrifter ever! Topp 3 ? ? ?

---

Ja nu har man väl sakta men säkert börja komma in i sommarrutinerna med jobb o så.. brabra!
Igår var det nationaldagen. Jäääättestor grej här i Sverige..eller inte! Märktes knappt av, förutom några som hissat flaggorna. Match var det i alla fall. Sverige-Danmark. Var och såg matchen i ett stort tält på campingen med storbildstv. NICE! Kan säga att dom två danskarna som var där, inte riiiktigt var så populära.. Fan också. Men vi/ni/Sverige vinner på onsdag istället!  D e a l ?

Jaha och så har man laddat upp här inför dagen med att följa denna Robin Söderling i en final, men klart som fan att inte svt 1 funkar då!!! Fan så lack jag blir! Sitter och upptaderar mig på Aftonbladet hela tiden. Bra gjort att dom har upptadering varje minut typ. Lägesrapporten är desvärre inte lika bra....


Allt för mig! Josefin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Uppdatering Josefin?=)

2009-06-10 @ 17:31:30
URL: http://jenniejacobsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0