Tillbaka till de arbetslösa ??

Just nu känner jag mig verkligen HELT arbetslös. Mjo visst har ju varit det princip förut med, med tanke på att jag inte haft fast jobb, men är ju med i vikariepoolen och där har jag ju haft jobb varje dag faktiskt, mer eller mindre ! Men nu har dom inte ringt på 3 dagar och det börjar bli tråååk här hemma och pengar måste man ju inskaffa på något sätt..

Dubbelmöte i helgen som var. Utklassning får man väl säga då vi vann mot Karlstad med 9-1 och något tuffare i Falun matchen då det blev 8-8 . 4 av 6, mjo vars helt OK !

Nu är jag verkligen inne i en depp period.. Alla reser iväg, inget roligt att se fram emot på väldigt länge, vädret är grått & trist (börjar väl bli lite finare), och själv är man kvar på kalla Gotland.. Visst jag ska inte klaga jag gör ju det jag verkligen vill göra, spela innebandy men går ju inte annat än att vara avundsjuk så klart!

Så vad ska man hitta på idag då? Inte en jävla aning. Får stampa här hemma och bara vänta in träningen ikväll. Skulle vara kul och spela Mario Cart men nej ingen och spela med såklart ! Depp depp depp .



Känner mig allt annat än gad idag .

//Josefin


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vafan, jag trodde ju mina tjejer från Karlstad skulle spela bättre, jag måste vara på plats nästa gång!!! :P

2009-01-13 @ 17:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0