SNÖ

Massor med snö har det nu kommit, men hallå om inte snön fanns vid jul tycker jag den lika gärna kan vara. Okej snö är hur mysigt som helst, men efter nyåret ska det vända och bli vår och sedan den efterlängtande sommaren ! Men nej nu bestämmer han där uppe för att det ska vara snö, så varsågod!

Weekend i Fårösund är över och springa Cooper i snö på Gutavallen en tidig lördag morgon var väl kanske inte helgens höjdpunkt. Men ack så skönt efter! Uppåt norr bestods av Innebandy (of course), team buildning, lite konstsim och ännu mera innebandy.  

Det är måndag och har aptråkigt här ensam i stan. Har sagt att jag är tillgänglig ifall det behövs vikarier från och med onsdag så får väl kanske njuta av o vara heelt ledig idag (japp träningsfria är vi också.) Funderar på att ta mig en trip till Burgsvik bara för att. Joakim & Andreéa har ju flyttat nu till nya lägenheten så ett första besök där lockar! :)

Årets Eldsjäl 2008 - Harald Hoffman !! Fatta vad stort! Jag & Jenny fullkomligt skrek när vi såg det på tv. Glida omkring i en splitterny bil med texten "Årest Eldsjäl" är nog inte helt fel. En summa pengar rikare där på är väl också HELT OK !



Jenny Linslus !


// Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0