Jullovet (?) slut . .

Nu är man då tillbaka till vardagen igen efter ett härligt jullov. Ja förutom att jag då inte går i skolan men ändå . eller nja jullov var det väl kanske inte riktigt då det stod träning på schemat i princip varje dag. 
 Jobbade igår på dagis 8,5 timme. Alltid lika roligt när dom ringer 8.10 och man börjar 8.30. Ja ja, verkar inte som det blir ngt jobb idag i alla fall.. Möjligtvis fritis, då ringer väl dom inom en halvtimme i så fall.. men men den som lever får se!

Har nu äntligen pusslat klart mitt 1000 bitars . Yes !

Vad fan ska jag då hitta på idag ? Rummet ser ut som det inte borde göra, så en liten städning kanske .. ? Men det som är så tråkigt !! Jag skjuter upp det ett litet tag i alla fall..

Ge mig sommar tack!!  


 // Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0