Fredagar gillar vi !

Jobbat & tränat, det är väl det jag hunnit åstakommit med idag tills jag satte mig här .. Ska fara vidare hemåt , men det blir framåt halv 12 i kväll när pappa kommer båten. Vad ska man hitta på tills dess då? Försöker övertala Jenny att se Saw 4 men hon totalvägrar! Okej hon totalvägrade på de tre senaste, men tillslut gav hon med sig, men nu verkar det vara helt kört! Okej dom filmerna är totalt vidriga av högsta grad, men va fan nu när man sett de tre första måste man ju fortsätta se , måste ju se vad som nu händer ! (Vet att du med vill veta Jenny ... ;)
Nej men visst Let´s dance är ju kul. Eller inte. Heja BlondinBella !!! Ironi.

Morgondagen skall bli så skön att tillbringa hemma, först och främst att få sova i sin säng ikväll !! Dagen är inte planerad, men kvällen tillbringas hos fammo i alla fall :)



Burgsvik by night .


// Josefin

Kommentarer
Postat av: Jenny

NEEEEJJJJ!!! jag viiiilllll INTE se!!!! NEEEEJJJJ!!!

2009-01-23 @ 21:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0