Där satt den!

Är så otroligt glad !! 8.14 in i första period kom den, Mitt första elitseriemål !! :)

Helgen har verkligen varit helt underbar! Fredagen blev det som sagt träning och matchfokus på söndagens viktiga match. Hemma satt jag och Jenny lite på tv och snacka, sen kom pappa med båten halv 12 så åkte med han hem till Burgsvik.

Lördagen var det en heldag hemma då det börjades med en lång och härlig frukost. Därefter hjälptes jag och mamma (mestades mamma) till i köket och gjorde lite olika maträtter att ta med sig in till stan. Soft! Tog mig en skön liten paus mitt i allt och satte mig ner i soffan och läste min bok.
Såg därefter lite Segemyhr med pappa, Anton där är verkligen störtskön! Även ett parti skidor han vi med att se denna lördag. Camilla var mitt uppe i att fixa mammas hår och smink då hon skulle på idrottsgalan i Visby. Sälv fixade jag mig själv då resten av familjen skulle till fammo. Nej jag e inte bitter! ;)
Väl hemma hos fammo bjöds det på god mat och trevligt sällskap (mjo tills vi skulle spela Genispelet då det bjöds på både det ena och det andra.. Stimmigt är ordet.

Söndagen var det matchdag och Västerås stod på schemat hemma. VINST vilket var det viktigaste, men även mitt mål jag kommer minnas resten av livet :)

Vid 7-tiden drog vi oss till Roma för att ha lite försenat födelsedagsfika hos Emma & Micke i dera nya hus. Såklart tittade vi även på seriestarten av Mia & Klara som verkar vara väldigt poppis i laget. Jag själv kanske inte är så kör i det programmet.

Men nej nej söndagen är inte slut för det.... Man sparar ju det bästa till sist ... Kan dock inte avslöja hela hemligheten men kan säga att det som är iblandat är 1 Josefin, 1 Jenny och streaker... Mer säger jag inte.....

Jobb idag. 12-17.30 på fritis Valnöten, där jag var hela förra veckan. I morgon med, så det tackar vi för!



Josefin eller Jenny ...?


// Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0