27 januari

Klockan är 6 och skall strax dra iväg på träning.. Idag och igår tillbringades på fritiset jag var förra veckan men även 1 timme i klass 3A för att hjälpa till med matten. Skall vara heldag med dom i morgon och efter det fritis. Torsdagen likaså. Money Money ! :) Fredagen är inte bestämt än då jag ska med båten för en "liten" trip till Sveriges norra delar, närmare bestämt Umeå för match mot Dalen på lördag.


Kan äntligenkänna att det börjar bli liite varmare i luften, eller är jag bara dum och föröker inbilla mig om att snart är de sommar? Såg på Marikas blogg att hon & Emelie ska åka iväg till värmen snart! Gud vad kul för er!! Avis ?? Inte det minsta..... ;)

Kort och snabbt! På återseende!

//Josefin 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0