22 januari .

Ny dag. Befann mig på samma plats som föregående dagar - på Lyckåker. Trivs oerhört bra och var faktiskt lite sorgset att säga hej då trots att man bara varit där i 4 dagar. Ska ju jobba på dagis i morgon, bestämt sedan länge MEN Vikariepoolen har försökt nått mig hela kvällen, och då jag tränat ringde jag upp direkt efter och fick reda på att Lyckåker bönat & bett att jag skulle komma tillbaka i morgon, så tillslut gav Jane med sig och fick då fixa ny vikarie på dagiset. Känns kul att man verkligen är omtyckt :) ! Inte varje dag det händer.. haha .

Frivillig träning idag då det är en sjukstuga i Endre just nu. Nöta lite skott skadar ju aldrig!

Drar mig hemåt söderut i morgon med pappa som kommer med båten. Så jäkla skönt att komma hem! Sen på lördagen ska vi till fammo och fira Boman som fyllt år. Sen söndagen vet vi alla vad som gäller  - VINST mot Västerås. Finns inget annat .

Det finns verkligen ingenting på tv nu förtiden! Förr såg man typ jämnt, medans nu ser man aldrig! Känns som man har massor av kanaler men inget passar en i smaken.

Vi gillar : Lyckåkerskolan
Vi ogillar : TV


Ett litet undantag idag, då jag tar på tv:n för handboll , såklart !

// Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0