2 0 0 9 - happy new year !

Jaha då är det dags att skriva årets första blogginlägg då. Vi börjar väl med nyårsafton tycker jag !

Nyårsafton började lite lugnt och mysigt hemma hos oss där det bjöds på tre rätters (nja nu tog jag i, med brist på fantasi och ork blev det tacos istället ) Men vi låtsas som om det vore värsta gormé middagen i alla fall. Ingen kunde klaga på att det inte var gott, så då har man ju på npgot sätt lyckas kan jag tycka.
Därefter spelade vi lite spel, och fick sedan ett mess av Eve om vi snart skulle komma. Av en ren tillfällighet träffades vi På Åhlens hon och pojken och det var ju tur det ! Drog oss ditåt där där var lite trevligt folk och fortsatte firande där :)
Klockan bara rann iväg så sisådär 4 minuter i 12 var vi väl på hamnen bland alla andra. 
Jag tackar för en trevligt kväll ! :)

Jag tänkte på bussresan in till Visby vad som jag lyckas genomföra och icke genomföra under detta 2008. Jag har varit med om minnen för livet där det både fylls med glädje och sorg. Jag spm har sjukt dålig tidsuppfattning blir ingen turordning när sakerna skedde så det kommer lite hur som helst .

. MÖSSPÅTAGNING, BALEN, STUDENTEN !! Finns inga ord som går att beskriva - best time of my life!

.
Hoppa fallskärm - Obeskrivligt det med, måste göras för att förstå. Själv ska jag göra om det i framtiden !

. Moffa. - Vila i frid . 

. Spelade lika, 3-3, mot Vendelsö i kvalet Hemma (mjo Södervärn fick räknas som hemmahall eftersom "kakburken" var för liten. - Vi har en rimlig chans, vi ska till Ettan !!

. Förlorade avgörande kvalet borta. Fan fan fan!! Inte igen! 

. Jag går över till Endre IF - Trots att det var tufft att lämna Hansa ångrar jag det inte en sekund ! En chans för livet man inte kan säga nej till.

. Elitseriedebuten - :)

. Grillkvällarna vid hamnen i Burgsvik - Myspys 

.
Kubb VM - Klockren kväll !

. Fidepuben - Inga kommentarer behövliga :)

. Stockholm med pappa och såg R.E.A på Hamburger Börs - Jag älskar Babben!

. Pappa fyllde 50 - Firades i bygdegården med diverse grejer :)

.
TÄRNABY med klassen - SAKNAR ! Bästa klassresan i alla kategorier!

.
Flyttat till Visby - Blivit sambo med Björn Gust... nej just det var bara min dröm, fick duga med Jenny för tillfället

. Jobbat 4 år på Folkeryds - I sommar med? Självklart!

. Sett Adam Tensta två gånger - Och jag gillar han ens inte.

.
Sommaren 2008 - Det räcker att säga så ! :)


Jo tack jag vet, jag är grymt dålig på att summera ett år för med dåligt minne och trötthet så blir det ingen bra kombination. Men det får duga så här!

Vi rivstartar det nya året med ett coopertest i morgon bitti för sedan vidare till Fårösund för ett träningsläger. Återkommer om jag överlever . Men det får vi hoppas för har ju ett super år att se fram emot !

Vi tackar för 2 0 0 8 och välkomnar in det nya året 2 0 0 9 !




// Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0