Jag igen...

Då va det dags för mitt andra inlägg denna vecka ( även mitt andra inlägg för detta år, och även mitt andra inlägg PÅ ett år)...

Idag har det jobbats på Arla igen.. Skrubbats toaletter och golv som tusan har jag gjort. Mycket skojsigt!

Efter jobbet tog sig "Micke Järlös kvinnliga motsvarighet ", sig ut på en löprunda. Hon kan även kallas för "Fläskis" eller Jenny, båda funkar bra. Nedför lassarettsbacken och upp för den fruktade hamnbacken och jag överlevde. Nöjd!

Snart vankas de Let´s Dance hos Stormen.. Min klara favorit "Carl- Janne", som ja brukar kalla honom privat, is still going strong (?!). Ska nog svänga en sväng förbi Reno för lite nassel.. Inte kan man väl sitta där å svälta ihjäl.. Jag har ju trots allt. Kanske ska ta en semla?! ;)

Min lilla kusin har fått en egen mobiltelefon (sju år gammal är lilla ponken). Nu ringer han i tid å otid å småpratar lite.. Hur mysigt som helst! Sist satt han i en koja av tecken tillsammans med några kompisar. Då passade ju ett samtal sin kära kusin bra! :) 
Han är väldig imponerad av alla funktioner hans nya ägodel har. Till exempel kan han vrida på ljudet så han hör vad jag säger, ÄVEN om han småsyskon skulle skrika å gråta i bakgrunden. IMPONERANDE! Måste vara nya värstingmodellen...
Behöver jag säga att jag saknar den famlijen så in i.. just nu?! Fy fan!

Nu är det nog dags att gå in till Jossan i rummet breve å försöka "övertala" henne att vi ska svänga förbi en affär på väg till Storm. Kan bli kämpigt..

Emil

Haj haj, Vi hörs (kanske)

Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0