Tillbaka till verkligheten

Efter våran fest har det varit lite tyst i bloggen, och det kan bero på att vi helt enkelt varit slutkörda (eller bloggtorka?) .. Men nu är vi (Ja, Jenny jag väntar på ditt andra inlägg nu!) tillbaka i verkligeheten, och jag själv har till och med jobbat idag! Behöver jag säga att det bara var 4 timmar på ett dagis där det saknades hälften av alla barn som insjuknat i vinterkräksjukan. Lyckades få målarfärg på kläderna under den tiden, men sånt försvinner i tvätten. Kan jag hoppas.

BIG NEWS !! : Jenny har precis ätit upp en HEL apelsin !! Japp ni hörde rätt, en hel! Kan tyckas låta fjantigt, men det är faktiskt första gången någonsin hon gjort det. Fråga mig inte varför, men hon skyller på att hon aldrig orkat en hel..

Det var väl dagens händelse ungefär.. Händelsrikt liv ni vet!

 Gammalt.

//Josefin

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag har saknat eran blogg skall ni veta = P

men nu kan jag äntligen läsa igen ^^

2009-02-20 @ 17:55:13
URL: http://haaaannasandberg.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Tack för kommentaren! :D

Ja de är himla skönt !

har lyckats gått ner hela 7 kg faktiskt på bara 2 månader typ :D

2009-02-20 @ 18:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0