RUN Forrest , RUN !

Efter att Jane ringde 06.49 och förstörde min skönhetsdröm , så började väl dagen inte alltför bra. Jobb på dagis 8-15.30.. Men nu i efter hand är det väl alltid bra. Lite roligt var att även Jannika var vikarie på det dagiset idag  :)

Efter en jobbardag är man lite så där småsliten och trött och helst av allt lägga sig i sängen och dö typ och vakna upp i morgon igen utvilad, men nej nej nej! Här kommer vi dö på P18 spåret istället. Det vankas nämligen härliga intervaller ..!

Fick ett liten fnatt igår kväll här för mig själv och testade lite sommar kläder (i brist på annat att göra.) Hade lite Ronny & Ragge på i bakgrunden och fick verkligen s o m m a r  f e e l i n g s! Men när kastade mig en blick ut genom fönstret förstördes plötsligt drömmen. Snö.

Helgen som kommer ska det spelas sista seriematchen på Söndag. Betyder med andra ord att jag kan ta mig hemåt till Burgsvik! Efterlängtat . Har ju ännu inte kunnat hälsa på Joakim & Andreéa i deras lägenhet så det står högst på listan. Hälsa på småkusinerna är också tänkt , var ju som sagt ett tag sen sist . Vad som ska hända där emellan återstår att se , nånting ska jag nog kunna hitta på. Jag menar en vinter i Burgsvik ,,, finns mycket att göra liksom .. ! Hmm.... :/



Just SÅ vill jag ha det nu!

// Josefin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0