Nej nej nej nej

Efter ingen som helst sömn i natt, av magvärk, huvudvärk, kallsvettningar och allt vad det hör till, så känner jag mig inte på det piggaste humöret. Inte den bästa starten på en torsdag för att vara mer tydlig.

Så med avstängd mobil i morse (förlåt vikariepoolen) så la jag mig i soffan vid halv 8 i brist på att jag inte unde sova. Kurade mig ihop i täcket och såg på lite TV-shop och Full pott och allt vad det kan tyckas heta. Himla bra program dom visar  sådär på morgonkvisten.. Hmm ..

För att inte låsa in sig hela dagen , och frisk luft kände jag att det var behövligt, togs det en liten fika på stan med Ulrika och Jenny :) Lite affärer och så där kollades in. Lyckades även med ett litet kap, då jag hittade ett linne för 30 kr . Det gillar min plånbok , speciellt när man lön inte kommit in.. Hallå var är den ?!

Tackar gud att det är fredag imorgon! Känns som denna vecka inte gått särskilt snabbt. Ska hinna med ett samtal och jobba 12-16.30. Sen kommer Storm hit i sedvanlig ordning nu och ser lite Let´s Dance. Sen kommer pappa med kvällsbåten så beger mig hemåt till Burgvsik och MIN SÄNG !!

//Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0