Inte nu igen!

Snö.. Snälla förvsvinn bara.. Det räcker nu, sommar tack!

Jobbat hela veckan fram tills idag.. återstår att se om dom ringer eller ej.. verkar lite dött just nu.. jobbade på ett nytt dagis för mig igår.. Ett allergidagis.. Blev först paff och fattade inte var det var, men var att personalen inte får röka, ha husdjur eller parfym typ, annars märktes ingen skillnad.

Fått punka på cykeln - IGEN! Pappa lagade bara två småhål förra gången , så fanns tydligen flera.. Så får byta hela slangen i helgen. Inte kul att gå från Terra Nova hem från jobbet (märkte punkan 50 meter från dagiset) och Inte kul att jogga till träningen.. Känns som jag börjar kunna detta nu :/

Jag och Jenny är åter klara med ett 1000 bitars pussel. ! Hon har hämtat ett nytt hemifrån, och det ser ÄNNU svårare ut.. Men hallå vi har ju tid om man säger så !

Var faktiskt en snabb visit i Burgsvik i måndags :) Jenny skulle hem och fira en släkting och enskild träning , så jag åke med vilket jag inte ångrade! Myspys med mamma händer inte varje dag då man oftast sitter i stan och ugglar..

Till helgen väntas åter en trip till Norrland. Börjar kunna det också. Först mot Ö-vik och sedan IKSU. Och åter denna buss!! Men hallå vi flyger från Gotland till Stockholm i alla fall.. hmm mjo lite bättre än båten .. ;)




// Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0